Thursday, May 17, 2007

Buenos dias


Hier ben ik weer met goed nieuws, het weer wordt hier beter en de mensen gelukkiger dus bibi ook natuurlijk. Het werk begint ook plezanter te worden interessanter nog altijd niet maar de mensen vallen heel goed mee. Zo zijn er bijvoorbeeld personen die het in hun hoofd halen als Shakira opkomt op de tafel te gaan staan en een dansje te maken, de andere wil indruk maken op de baas en begint spontaan te pompen die spanjaarden zijn echt loco hier, en maar goed dat ik ni alles begrijp want ik denk da ter ni veel goeds uitkomt buiten mierda en puta machina heb ik nog ni veel gehoord hier. Maar bon! Morgen gaat Angel (zoals hij het zelf zei) alles, alles maar dan ook alles uitleggen hoe een transportbedrijf werkt, de marketing en nog veel meer als ik hem moet geloven. Entonces muy bien!

Vorig weekend ben ik met Annechien en de ouders naar Loret de Mar geweest en ik moet zeggen het was heel plezant. S'avonds een goed stapke in de wereld gezet, met als gevolg dat we de volgende dag ni veel gepresteerd hebben :-). De foto zegt genoeg denk ik een cocktail die bijna groter was dan mezelf + gratis versiering.
Dit weekend ga ik er een rustig weekendje van maken, morgen gaat Hanna het Zweedse meisje koken voor de rest van het appartement. Big party want we hebben hier toch wa aan de hand gehad en da moet gevierd worden vinden we zelf :-)
We hadden hier 2 Zweedse roommates die hun een beetje gedroegen als beesten, elke dag feestjes geen probleem voor de rest van het appartement maar als ge moet opstaan om half 7 en de muziek (die zo hard klonk dat het leek of de boxen langs men bed stonden) pas om 6 werd afgezet dan wordt ge toch wel effe lastig. Maar da was nog ni alles het terras en de keuken die zag er gewoon ni uit (en ik vind al ni rap iets vettig geloof mij). Zaterdag hadden ze dan opnieuw een feestje dat een beetje uit de hand gelopen was en de politie hier aan de deur stond met als gevolg dat Barcelona home Hampus een half uur gaf om zijn spullen te pakken en te vertrekken --> goeie bal Barcelona home
Zo sympathiek als hij is heeft meneer nog een kleine verassing achter gelaten water op de kruiden gedaan van sommige mensen, zeep op het brood maar gelukkig is mijn food heel gebleven!
Dit gaan we dus vieren met een goeie maaltijd en een beetje drank maar niet op zen Hampus
De zaterdag ga ik met iemand van het werk op stap want de big boss van Transnatur heeft gezegd dat men spaans beter moet dus zoeken we de spaanse mensen maar op eh.
Ale mannekes tot een van de volgende dit was mijn leesvoer weer voor deze week.
Adeu

3 comments:

Unknown said...

Hallo. we lezen in uwe blog dat je het fijn vond om met ons en Annechien mee te naar Lloret. Fijn dar jullie zo steun vonden bij elkaar in de moeilijke beginperiode.Wij hebben in Barcelona 2 toffe meiden gezien.
Groetjes van de ouders van Annechien.

Cédric said...

Nice, nice, ik krijg hier nu wel goesting in ne goeie cocktail na die foto te zien... da hebben ze hier toch ni zenne!

Arrividerci,
Cé x

ingedeca said...

Hallo leen, we hebben u eindelijk gevonden op internet. zo te zien heb je het goed naar je zin in spanje. geniet er nog van en we duimen hier allemaal voor een goede stage.

groetjes Inge Dennis Stef tante Elly en nonkel Roger