Thursday, July 5, 2007

Nieuwe update na lang wachten

Ahola

Na lang wachten is dan hier mijn welbeloofde update. Het heeft even geduurd MAAR heb het dan ook vreselijk druk gehad. Na twee maanden op de saaiste afdeling ooit Alemania import( ook al heb ik er onderscheiding gehaald op kopiëren, archiveren en blaren nieten) ben ik uiteindelijk verhuisd naar het departement maritimo export. Hier heb ik de eerste weken verschrikkelijk afgezien omdat mijn begeleidster Isabel alles in het spaans uitlegde en dit klonk bla bla bla Chinees dus. Maar goed we zijn nu een maand verder, mijn spaans begint behoorlijk te vlotten en mijn functie wordt belangrijker en belangrijker. Zelfs ik kan nu spaanse moppen vertellen is da nix ;-).

Het uitgangsleven, chill, relax en nog veel meer moet toch ook effe vermeld worden. Suprise suprise er zijn drie weken geleden twee nieuwe zweedse meisjes gearriveerd (op dit moment zijn we dus met 8 zweden en een finse) hier ben ik eens goed op stap mee geweest naar Danzatoria, een discotheek op de berg van Tibidabo best wel gezellig. Het volgende feest(je) twee weken geleden was San Juan de beste beach party ooit, de ganse nacht vuurwerk, alcohol en muziek wa wilt ge nog meer, die spanjaarden kunnen ter wa van.

Aangezien de Zweden mij af en toe toch wa te veel worden, en tien man toch wel wa veel is ben ik vandaag es gaan zien naar een ander appartement van Luis, een designer, best wel een aardige kerel en by the way alles is in het spaans zodus denk dat ik het aanbod ga aannemen eind juli, met maar vier flatgenoten kan het ni slechter zijn dan met 9 zweden.

Een nieuw verslag volgt nog van mijn nieuwe avonturen binnen 2 maanden ;-)
nee nee ga proberen mijn updates wat beter bij te houden want blijkbaar wordt mijn blog toch meer bekeken dan ik verwacht had.

Adios.

No comments: