Saturday, April 28, 2007

Holidays!!

Even een kleine update want het is weer een tijdje geleden en heb weer vanalles beleefd natuurlijk. Eerst en vooral de stage is nog altijd hetzelfde maar ik heb me er al bij neergelegd, eerst moet men Spaans wat verbeteren voor ik meer marketinggerichte taken kan uitvoeren dus voy a estudiar más! Maar men men afdeling is eigenlijk wel heel plezant, voor ik vertrok was men naam in het bedrijf the leonardo girl (van de Leonardo Da Vinchi stage) nu ben ik al geëvolueerd naar de naam chica nueva (het nieuwe meisje). Heel grappig is dat ze af en toe dus moppen maken over la chica nueva, het spijtige is dat ik ze ni begrijp :-S

Gisteren was er dan nog een kleine verassing na het harde werken in Transnatur. Ik was een sigaret aan het roken samen met de manager een brugdagske was rap gefixt dus 4 dagen hollidays de stage wordt alsmaar beter zou ik zo zeggen!

Na de werkuren is het hier natuurlijk wel dikke fun. Vorige week vrijdag ben ik op stap geweest met de compañeros van men appartement in Sultan (klinkt ni echt goed maar was wel heel plezant) grote discotheek en aangezien de Duitse meisjes connecties hadden hadden we het beste plaatske van de discotheek kunnen veroveren. Zondag dan ben ik naar het strand geweest met Annechien, even in de zon gelegen maar we hadden niet echt door dat de zon wa fel was met als gevolg dat we thuis kwamen als 2 canrejos! Later die dag ben ik ook nog naar het strand van Casteldelfells geweest superstrand dus voor degenen die afkomen neem uw zwembroek mee :-)

Gisteren vrijdag dus hebben ik en Annechien na het werk geprobeerd een potje te koken en hebben wa sangria gemaakt om s'avonds wa te drinken met de mensen van men appartement de vrijdag was dus een redelijk rustig avondje. Vandaag ben ik met een meisje van men werk naar Sitges geweest dit is een stadje dat dicht bij Castelldelfels ligt en bekend is voor het gay nightlife :-) maar ook voor de mooie stranden (waar wij dus voor gingen) beetje op het strand gezeten, iets gaan eten en wa aan sightseeing gedaan todo tranquilo zoals de spanjaarden hier alles doen.

Zo dit was het zowa voor deze update ga nu wa joggen om toch maar ni thuis te komen als een typische spaanse dikke moffel :-) tot een volgende update bye bye


Castelldelfels





Sitges


3 comments:

Annechien said...

Haha, mooie foto's Leen! Die hebt ge zeker zelf getrokken :op

De foto's van het sangriaavondje zijn ook bijna geupload.

Allè ik ga hier nog eens wa opruimen tegen dat de eerste bezoekers komen. Ik vind dat het nodig is :oD Ook al zijn ze hier NET nie zo rommelig als bij u :oD

Hasta luego!

Chien

Kristoff en Ann said...

hier sé daar sé, een leentje sé.
hoe ist daar in la bella Espagna? zo te lezen zit het daar wel goed.
hoop da ge regelmatig blijft updaten, dan heb ik hier nog wat te lezen. :-)
voor ons zit het er hier bijna op :-( kunt ge geloven dak nie naar huis wil?! hoop da ge volop kunt genieten van uw stage daar (maar vooral van het avond-en nachtleven).
en kheb het al gezien ...als ik wil afkomen, een zwembroek is dus gewenst. :-) eerst die amerikaanse kilo's er terug afkrijgen dan.

dikke kus en vele groetjes
Kristoff

Meli said...

Hi meisje,

Het lijkt echt wel fijn daar, ook al is uw stage dan niet 100%, het land zit wel goed mee hé en het weer eindelijk ook!

Amuseer u nog en tot hoor je nog wel