Sunday, August 19, 2007


Spijtig genoeg is Holland niet meer compleet, Lisanne is donderdag terug naar huis vertrokken maar Joeri heeft al weer nieuw bezoek een nieuwe lading Hollanders best wel leuke gozers.

Vrijdag was er een kleine verrassing op het werk, we mochten stoppen om 3. Toen ik thuis kwam ben ik dan met Joeri en Harry naar het strand gegaan hoewel de zon niet echt scheen hebben we toch nog een kleurtje gekregen. Na het strand zouden we naar La Terraza gaan een club op de berg van Montjuic , de mannen gingen eerst eten terwijl we met de meisjes hier wat op het terras hebben gezeten, om half 1 kwamen de mannen terug ons halen maar helaas pindakaas de dames hadden geen zin meer om nog op stap te gaan.

Zaterdag dan, mijn plan was naar het strand te gaan maar dat viel effe mooi tegen, regen in het land en het wil maar ni stoppen. Dus ben ik maar wat gaan shoppen in de namiddag in een winkelcentrum vlak bij Torre Agbar. S'avonds zijn we naar festa mejor de Gracia gegaan, dit is een groot feest in Cataluña, alle gekke en luie Spanjaarden komen tot leven op straat, gezellige barretjes, optredens etc. ok mannekes het is ni helemaal hetzelfde maar ik voelde toch wel effe de sfeer van Pukkelpop. Een goeie mojito, spaanse muziek en dansen kwam er ook aan te pas.
Wanneer de muziek op straat gedaan was hadden de hollandse jongens nog geen zin om naar huis te gaan dus zijn we maar naar Sutton geweest. De volgende dag is de Harry naar huis vertrokken welleswaar met een kleine kater.

Ok ik weet niet wat jullie vinden maar ik vind dat ik heel hard mijn best aant doen ben om mijn blog up to date te houden ga mijn best doen om het vol te houden deze keer.

Tot een van de volgende!!
Adios
BTW: reacties zijn altijd welkom

1 comment:

Annechien said...

Amai Leen ge verbaast me echt wel met al uw updates hier! Ge begint er ook werk van te maken, chapeau.

Fijn om te horen dat ge u zo goed geamuseerd hebt vorig weekend en jammer dat ik dit gemist heb. Maar ik heb ook wel genoten in men "resort".

Jammer genoeg zit ons avontuur er binnen een dikke 5 weken al op. Ik zal vele momenten nooit meer vergeten.

Besos, Chien